2013. március 16., szombat

Időmérő part 2!

Végre valahára éjjel egy órakor zöldre váltottak a lámpák és kigördültek a pályára az első autók, azok után, hogy az időmérőt eltolták kaotikus állapotok miatt. Csodálkozom, hogy nekik senki nem küldött arról sms-t hogy üljenek át másik autóba ha úgy érzik....


Sokan riogattak minket, hogy majd most is esni fog az eső, még Wéber Gabi is ezt írta, hogy az időjárás most sem a versenyzésnek kedvez, de szerencsére a hír kacsa volt, így zökkenőmentesen kezdődhetett el a második etap. 




A percek teltek, de Felipe még sehol sem volt. Én már kezdtem az idegességtől felrobbanni, szívem a torkomba dobogott és a tv-nek halkan magyaráztam, hogy ha most kiesik és én ezért maradtam fenn, akkor nem tudom, hogy mit csinálok....

Szerencsére Felipe végül okos taktikának köszönhetően, csak az utolsó utáni pillanatban jött ki és sikerült negyedik hellyel továbbjutnia az időmérő utolsó szakaszában. Mondanom sem kell, hogy a szívroham erősen kerülgetett.



Perez kiesett taktikai okok miatt, Felipe pedig Alonso előtt folytathatta a küzdelmet. Mint a második etapban úgy most is az utolsó pillanatban jött ki, miközben a pálya folyamatosan száradt. Végül pedig a negyedik helyen zárta, a kissé hosszú időmérőt, ezúttal Alonso előtt. Igaz nem sokkal...



Reggel 7 órakor futam, ami reméljük izgalmakban és Felipe sikerben gazdag lesz. Ahogyan abban is bízom, mivel csak az év elején vagyunk, a Ferrari nem fog mocskos eszközökhöz folyamodni és hagyni fogja, hogy Alonso valamint Massa egymással csatázzanak. Hát majd meglátjuk! 

Szép volt Felipe!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése