2013. március 17., vasárnap

Ausztrál Nagydíj verseny



Ma reggel, helyi idő szerint hét órakor végre elkezdődött a 2013-as szezon évadnyitó futama. Sajnos az éjszakai időmérő edzésnek köszönhetően sikerült lecsúsznom a rajtról, így már csak arra ébredtem fel, hogy Felipe a második helyen vezet, Alonso előtt. 
Mondanom sem kell, hogy attól a pillanattól kezdve az álmosságnak még csak a jelét sem lehetett látni rajtam. Nagyon izgultam, majdnem kiugrott a szívem a helyéről. Felipe jól tartotta Fernandot, közeledett Vettelhez is, de sajnos a Ferrari taktikájának köszönhetően Felipe két pozíciót vesztett és a futam végéig nem sikerült neki ezeket a helyeket visszaszerezni. 

Mivel ez egy blog, nem egy "hivatalos" oldal és mivel pont azért készült, hogy elmondhassuk véleményünket most meg is teszem. Nem tilos ugye? Szóval nagyon bosszantott, hogy megint Felipével történik valami és hogy ez megint Alonsonak kedvez. Tudom a sok Alonso rajongó ilyenkor minket Massa rajongókat hülyének néz, én is megkaptam ma, hogy álomvilágban élek és mennyire negatív vagyok. De kérdem én ti tudjátok milyen érzés mikor végre felcsillan a remény, hogy a kedvencetek - 4 év után - nyer majd újra és újra azzal kell szembesülnöd, hogy valaki és valami mindig közrejátszik, ami miatt mégsem sikerült az álom? Szerintem nem tudjátok. És aki azt mondja, hogy álomvilágban élek, szíve joga, de ő nem tudja ez milyen érzés. Bosszantó, marcangoló és idegesítő. A Ferrariról pedig mindenki tudja, hogy milyen... Emlékszem tavaly Amerikai időmérő után is le lettem hülyézve amiért elhittem, hogy a csapat megbuherálta Felipe gépét... És a végén aztán mégis kiderült, hogy nekem volt igazam.

Persze tudom, hogy valahol nem ítélkezhetek, hiszen nem látok bele a Ferrari taktikai döntésébe, nem tudom ki miért és hogyan dönti el ezeket. Tv elől sokkal könnyebb magyarázni, de a valóságban tisztában vagyok vele, hogy ez sokkal nehezebb és bonyolultabb folyamat. Ennek ellenére bosszantó, hogy mindig Felipe lesz az áldozat....




Viszont ami ebben az egészben mégis a legjobb, hogy Felipe valóban visszatért. Tavaly még a futamot sem fejezte be most pedig rögtön negyedik lett egy ilyen zseniális rajtot követően...


Azt kívánom ennél rosszabb helyen soha ne végezzen az idén Felipe :)


Végeredmény:


Felipe jelenleg 4. helyen áll a világbajnokságban 12 ponttal. Csak így tovább! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése