2013. április 21., vasárnap

Egy futam amit a legtöbben elfelejtenénk - Bahrain

A tegnapi időmérő után a legtöbben arra gondolhattunk, hogy végre eljöhet a mi napunk, a mi futamunk. Még egy Ferraris ismerősöm is inkább Massa győzelmére fogadott volna, mint Alonsoéra, de sajnos ez nem így történt...

Már a futam rajtja sem kezdődött olyan szépen mint általában szokott, mert Felipe nem rajtolt a már lassan szokásos jó módon, de így is az 5. helyen fordult be az első kanyarba.


Menet közben összeért Sutillal, megsérült az első légterelője, de olyan nagy gondot nem okozhatott a látottak alapján.
Majd jöttek az előzések, Alonso problémája a DRS-sel. Mondjuk azt sem értem, hogy minek kellett megint kinyitnia ha egyszer már beragadt?? Egyértelmű volt még nekem is, hogy az újra be fog ragadni...
Majd jött az első kerékcsere, a vártnál sokkal előbb, mert ugyebár Felipe a keményebb keverékkel rajtolt - egyedüliként az élmezőnyből. Nem is értem, hogy akkor mire volt jó ez a taktika...?
Majd innentől kezdve minden csőstül jött. Felipe kétszer kapott jobb hátsó defektet és Wéber szerint sem volt ez teljesen normális. Azt is mondta, hogy lehet Felipe úgy ment rá a kerékvető(k)re, hogy a gumi sérült, de hozzátette, hogy a két esetben más-más okból történt a defekt. Egyszer valószínűleg egy réteg vált le róla. Kiss Pál Tomi azt mondta, hogy lehetnek a gumik gyári hibásak, de könyörgöm mindkét esetben Felipénél és csak nála??
A lényeg, hogy ők sem értették a teljes okát és várják, hogy a Pirelli mit mond majd magyarázat gyanánt.
(Én is kíváncsian várom...és szerintem a legtöbben ezzel így vagyunk)

Összességében a futam nem volt rossz előzések tekintetében és a két Mclaren is szépen viaskodott és itt végre semmi csapatutasítás nem hangzott el, bár lehet lesz egy kis elbeszélgetés a futam után :D
Bár szerintem Perez tette a dolgát, gyors volt és agresszív ahogy kérték tőle. :)

Gondolom ezt a futamot megpróbáljuk minél előbb elfelejteni, bár még valószínűleg szembe találkozunk pár Felipe nyilatkozattal ami nem lesz valami vidám. És tessék meg is jelent az első...
http://www.f1-live.hu/f1-hirek/massa-ilyenkor-mit-tudok-tenni/
Tudható volt, hogy Felipe csalódott és ahogy mi sem úgy ő sem érti, hogy mégis mi történhetett ma...
De ami fontos az, hogy erről Felipe igazán nem tehetett, most ő szívta meg a drága Pirelli gumikat...

3 hét múlva Spanyol nagydíj, remélem ennél csak sokkal, de sokkal jobb lehet, mert ez katasztrofális volt...

Tudom, hogy most egy picit mindenki csalódott, de tudjátok SOSEM SZABAD FELADNI!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése